Június 9-én Gödöllőn három polgármester-jelöltre lehet szavazni: dr. Gémesi Györgyre, dr. Henkei Viktóriára és Kolozs Csabára. Valamennyien civil szervezetet képviselnek.
Május 15-én a gödöllői képviselőtestület tagjai jóváhagyták a gödöllői önkormányzat által korábban életre hívott hat gazdasági társaság 2023-as gazdálkodási mutatóira vonatkozó beszámolót (mérleget).
Ember legyen alapján, aki képes a teljesség igényét szem előtt tartva kiigazodni a 2015 ősze óta húzódó, több milliárd forintos közpénzt felemésztő gödöllői városháza-projekt „kulisszái” között/mögött. Erre mi sem vállalkozunk, azonban időről időre újabb és újabb fejlemények, összefüggések bonyolítják vagy kibogozzák az erősen botrányszagú ügy szövevényes szálait.
Május 15-i összejövetelükön a gödöllői városatyák három, a helyi önkormányzat által a korábbi években alapított közalapítvány 2023-ban folytatott gazdálkodását bemutató kuratóriumi beszámoló elfogadására is áldoztak időt. Az előterjesztéseket vita és ellenvetés nélkül hagyták jóvá a települést irányító grémium tagjai.
Ebben az esztendőben májusban érkezett el az a pillanat, amikor a várost irányító grémium tagjai megismerhették a Gödöllő Hivatásos Tűzoltó-parancsnokság egy évvel korábban végzett tűzvédelmi tevékenységéről szóló beszámolót, amit május 15-én Szigeti Róbert tűzoltó őrnagy, gödöllői tűzoltóparancsnok és Ürmösi Károly tűzoltó alezredes, a helyi katasztrófavédelmi kirendeltség vezetője terjesztett a városatyák elé.
Szerencsére, személyi sérülés nem történ abban a közlekedési balesetben, ami március utolsó vasárnapján 18.53 óra körüli időben történt Gödöllőn, a Szabadság téri kereszteződésben.
Az ügyben eddig rendelkezésre álló adatok szerint egy férfi Aszód felől Szada felé közlekedett személyautójával, és a fényjelző készülék tilos jelzése ellenére a vasúti pályára hajtott. Mivel nem biztosított elsőbbséget a vasúti pályán Gödöllő felől Budapest irányába közlekedő 922-es számú HÉV-szerelvénynek, összeütköztek – tájékoztatta hírportálunkat a Gödöllői Rendőrkapitányság illetékese.
A sínpályán haladó szerelvény első kocsija – amint az képen látható – a terelőszigetre taszította a gépkocsi bal elejét.