Ember legyen alapján, aki képes a teljesség igényét szem előtt tartva kiigazodni a 2015 ősze óta húzódó, több milliárd forintos közpénzt felemésztő gödöllői városháza-projekt „kulisszái” között/mögött. Erre mi sem vállalkozunk, azonban időről időre újabb és újabb fejlemények, összefüggések bonyolítják vagy kibogozzák az erősen botrányszagú ügy szövevényes szálait.
A gödöllői képviselőtestület tagjai idén a június 9-én esedékes helyhatósági választás előtti utolsó tanácskozásukon vitatták meg a település előző évi gazdálkodásáról szóló beszámolót. A várost irányító grémium május 15-én 9 igen szavazattal és 4 tartózkodással elfogadta azt a határozati javaslatot, amit Gödöllő 2023. évi zárszámadásával kapcsolatosan a döntés-előkészítők megfogalmaztak.
Szándéknyilatkozatot adtak a gödöllői képviselőtestület tagjai a Haraszti úton található Lear Corporation Hungary Kft-nek arról, hogy az önkormányzat tulajdonában lévő ingatlanon átmenetileg (az M3-as autópálya és a 3-as számú főút összekötésének kiépítéséig) személygépkocsik várakozására alkalmas parkolót létesítsenek.
Emlékezetes, hogy bő másfél évtizede a cég jogelődjének munkavállalói érdekképviselete térítésmentes használatba kapta a Haraszti úti kamionparkoló és buszforduló mellett elhelyezkedő, mintegy 2.400 négyzetméteres nagyságú földrészletet, azért, hogy sportpályát alakítson ki a dolgozók számára. A beruházás egy évvel később megvalósult, a területen azonban a sporttevékenység napjainkra visszaszorult.
A cégnek jelenleg nagyobb szüksége van a parkolóra, aminek megépítése után használati szerződést köt a gödöllői önkormányzat a Lear Corporation Hungary Kft-vel az ingatlanon jelenleg is működő kamionparkoló, parkoló, buszforduló területére, valamint az újonnan kialakuló átmeneti parkoló által elfoglalt földrészletre.